fredag 17 juni 2011

Trädgårds inredning

Åh äntligen kom solen.

Vad jag väntat på dess varma smekande strålar. Men inte så mycket på grund av njutningen utan för att jag äntligen kunde dekorera trädgården lite. 

Dekorartionen sker självklart helt i Systrarna Karlsson anda. 


En förskön-ing av dessa stubbar kändes nödvändigt. Mina blommande Pellisar fick ta plats och så även en ljuslykta tillverkad av Systrarna Karlsson



 Äntligen kunde även denna vindmobil sättas upp i trädgården. Har alltid önskat mig en sådan och nu har en sådan tillverkats. Liknande kommer så småningom att finnas till försäljning på Systrarna Karlsson secondhand-design


En lykta att hänga i pilträdet sattes även den upp, fler kommer nog att hängas upp i det trädet och jag ser framemot sena kvällar då jag kan sitta och njuta av dess sken. 


Åh vad roligt det är att pyssla till det i trädgården. Synd bara att vädret inte höll i sig. Men men dåligt väder ges ju utrymme för en massa pyssel inomhus:)

Nu i helgen ska äntligen lille V:s rum bli färdigt, imorgon väntas mamma och Mr C hit för en hjälpande hand. Skönt att Mr C kommer och övervakar arbetet för det här med bredspackling, slipning och tapetsering är inte något vi känner att vi behärskar helt. 

Men nu ska det pysslas lite innan dagens bestyr tas tag i

Annie

2 kommentarer:

Mycket annat & lite betong sa...

Så fina ljuslyktor! Det måste bli jättevackert med flera lysande i träden.

Ha det bra!
Agneta

Roses & Angels sa...

Hej Annie! Tack för din rara kommentar och titten inne hos mig. Älskar loppis och hitta billiga saker. Du hade många fina bloggar du =) Ska kika vidare bland dom. Hoppas vi hörs igen kram Christa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...