tisdag 9 oktober 2012

Ett underbart inköp

God eftermiddag

Måste först säga att jag blir så rörd över alla era kommentarer gällande min måndagslista. Stort tack. Men nu tänkte jag tipsa om något helt underbart. 

När jag såg dessa små saker så kunde jag inget annat än att kontakta tillverkaren/säljaren och be henne skicka dem till mig



Visst är de söta, mina nya hustomtar;) 
De är tillverkade av söta Annelie med bloggen Lilla Källängen. I sin blogg har hon en liten flik som heter till salu och där ligger det fler av dessa söta små tomtar. 


Så skynda er in till Annelie och se till att ni har er ett par också innan jul;) Mina ligger just nu på ett bord i väntan på att julen ska krypa lite närmre sedan ska de få sin paradplats i hallen. 

Nu önskar jag er en sagolik fortsättning på dagen. 
Det har jag tänkt att ha
Annie
Ps imorgon kommer ni få ett litet annorlunda inlägg;)

7 kommentarer:

MirEll sa...

Så söta dom var! Börjar faktiskt bli sugen på julpynt och pyssel nu. =)

Rosa i huset i vitt sa...

Så fina de små tomtarna
kram Rosa

VisaLiza sa...

Otroligt fina tomtar. Bra med tomtar på paradplats istället för tomtar på loftet ;) Kramar Liza

Lilla Källängen sa...

Åå gulliga du!! Så glad jag blir att du tycker om dom, det är roligt när någon tycker om det man gör:-)
Tittar in i morgon igen:-)
Önskar dig en riktigt fin kväll
Stor kram Anneli

Titti sa...

Så söta tomtar. Ska göra ett besök på hennes blogg jag med :-) Ha en fin kväll.

Marianne sa...

Men så fina! Måste kika in på bloggen jag med:)
Kram

House and Garden by Bia sa...

Hur söta som helst!
Herregud snart är det jul !!!
Tiden bara rinner iväg.
Ha en fin dag!
Kraaam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...