söndag 9 juni 2013

Om 20 dagar...

God middag

Nu börjar bloggen sakta men säkert ta form. Som ni kanske märkt så har den även fått ett nytt namn Choices by Annie

Innehållet kommer i princip vara detsamma förutom att det kommer tillkomma lite fler återbrukningstips och lite mer miljötips.


Om exakt 20 dagar så kommer jag fylla de ärofyllda 35. Jag älskar att fylla år och extra roligt att fylla halvjämnt för då får jag ju fira lite extra. .


Förra helgen tjuvstartade firandet då jag och mamma ropade in denna ljuvliga skinnväska på auktion. Min kära mor tog hand om notan för väskan och gav mig den i en förtidig födelsedagspresent. Älskar min födelsedagspresent. 


Denna kostade min mor 350:- och den ser nästan som ny ut. Vågar knappt tänka på vad en ny skinnväska i den storleken skulle kosta i affär. 


Genom att köpa kvalité och tillråga på allt kvalité som inte är nyproducerad så känner jag mig varm i mitt "miljöhjärta" Denna väska kommer förhoppningsvis få ett långt och lyckligt liv i hop med mig och om jag vårdar den ömt så kanske någon annan kan ta över den efter mig. Recykle i sin bästa form. 

Nu ska jag åter bege mig ut i trädgården och försöka få lite gjort innan nästa åsk-skur kommer. 

Önskar er en härlig ljuvlig söndag
Annie

2 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Så snygg.
Ja tänk om kvalitén idag var den samma som förr. Tror man knappt kan finna sådant idag.
Hoppas ni haft en härlig dag, kram Malin

Tinis vita hem sa...

Ljuvlig väska som du fyndat! Den kommer du att ha gjädje av länge :)
Ha en fin ny vecka!
kram Tini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...